Správa rodinných domů a vil v Praze a okolí
SPRÁVA DOMŮ JE URČENÁ PRO MAJITELE RODINNÝCH DOMŮ A VIL, KTEŘÍ CHTĚJÍ PŘENECHAT STAROST O NEMOVITOST I NÁJEMNÍKA PROFESIONÁLŮM.
SPRÁVA DOMŮ JE TAKÉ VHODNÁ JAKO DOPLŇKOVÁ SLUŽBA KUPUJÍCÍM U DEVELOPERSKÝCH PROJEKTŮ.
Co řešíme my jako správce?
- Průběžně kontrolujeme stav Vašeho domu, zahrady, příslušenství, zajišťujeme údržbu a opravy.
- Opravy, údržbu vrat, zahrady a bazénu, případně havárie svěřujeme pouze osvědčeným partnerům. Váš rodinný dům či vila pro nás není jen pořadové číslo!
- Řešíme pravidelné revize zařízení a měřidel, pojistné události, platby daní, přebíráme a vyřizujeme poštu a další záležitosti.
- Dbáme na to, aby Vaše nemovitost byla pronajata solventním nájemcům. Péči se věnuje specializovaný tým správy a zkušený makléř.
- O každé spravované nemovitosti máme detailní přehled.
Co řešíte vy jako majitel?
- Jednoduše řečeno, vůbec nic. Po podpisu příkazních smluv a plných mocí přechází veškeré povinnosti na nás. Není nutná ani Vaše fyzická přítomnost, veškeré potřebné záležitosti obsáhneme online. Vy pouze schvalujete námi zpracované roční vyúčtování, nového nájemce, opravy a investice do vybavení.
- Zároveň máte přístup do aplikace Domsys, kde v případě zájmu naleznete veškeré informace o své nemovitosti.
Jak rozdělujeme domy na Správu?
Rodinné domky rozdělujeme podle vzdálenosti od Prahy a velikosti domu a pozemku.
Cena Správy
od 2.500 Kč
+ DPH/měsíc
Vlastníte více rodinných domů? Rádi Vám navrhneme cenu v rámci výhodnějšího balíčku.
Správa rodinných domů a vil se týká Prahy a celého Středočeského kraje.
V současné době spravujeme nemovitosti např. v oblastech:
- Dobročovice
- Újezd nad Lesy
- Jenštejn
- Zdiby
- Kostelec nad Labem
- Úholičky
- Dobrovice
- Roztoky
- Liboc
- Chýně
Naše služby jsou vhodné pro majitele domů žijící v zahraničí i pro ty, kteří žijí České republice, nemají čas si svou nemovitost spravovat sami a potřebují spolehlivého partnera, kterému můžou svěřit klíče, plnou moc a mít jistotu, že i když nejsou fyzicky přítomni, tak je o jejich majetek postaráno na 100%! Pod Správu rodinného domu samozřejmě patří i starost o Vaši zahradu a celý pozemek včetně plotu, garáže, bezpečnostního systému apod.
Jak probíhá náběr domu ke Správě?
Zaslání informací
Pokud o naši Správu budete mít zájem, veškeré informace Vám zašleme k prostudování e-mailem. Pokud budete mít nějaké doplňující dotazy, spojíte se telefonicky s vedoucí nebo manažerem teamu správy, kteří Vám vše ochotně vysvětlí.
Osobní setkání
Poté bude následovat osobní setkání, při kterém si můžete s vedoucí divize, paní Press, projít detailně Příkazní smlouvu a prodisutovat případné připomínky.
Podpis smlouvy
Podpis Příkazní smlouvy a Plné moci. Pokud z jakéhokoliv důvodu nemůžete být osobně v Praze, není problém celý proces vyřídit prostřednictvím pošty a emailové komunikace.
Fyzické předání
nemovitosti
Manager správy detailně projde celý dům, vyplní inventář a udělá si fotodokumentaci. U větších nemovitostí strávíme na předání i několik hodin.
Focení nemovitosti
Vaši nemovitost nafotí náš profesionální fotograf a Vám bude přidělen osobní makléř, který se o obsazení Vaší nemovitosti bude starat a bude s vámi komunikovat.
I péče o nájemce je důležitá!
Rodinné domy a vily jsou nemovitosti ve vyšší cenové kategorii a i proto pečlivě vybíráme nájemce, kteří v nich budou bydlet. U předání vyplňujeme detailně vypracovaný Předávací protokol a v průběhu nájemního vztahu provádíme pravidelné inspekce.
Naším cílem je, aby nájemce zůstával v domě co nejdéle a choval se k němu s respektem! Většinou jde o rodiny, jak české, tak zahraniční, které oceňuji výhody bydlení v rodinném domě a danou lokalitu. U českých nájemců se v naprosté většině jedná o podnikatele, u cizinců o manažery korporátních firem.
Čím delší je nájemní vztah, tím menší jsou vaše náklady! Proto je naší snahou obsadit nemovitost dlouhodobým solventním a spolehlivým nájemcem!
Blažena Polahárová – majitelka společnosti
Co všechno Správa zahrnuje?
- Detailní inventář domu a jeho příslušenství, podrobná fotodokumentace a bezpečné uschování klíčů,
- zprostředkování prověřených nájemců z naší interní databáze,
- zprostředkování inzerce nemovitosti na největších realitních serverech,
- přepis energií a předání nemovitosti nájemcům,
- vybírání nájemného a přeposílání na bankovní účet majitele a držení kauce,
- pravidelné inspekce 2x ročně, odubytování a inspekce po každém nájemci,
- roční vyúčtování záloh na služby, odečet měřidel na konci pronájmu a konečné vyúčtování záloh,
- monitoring příchozí pošty, shromažďování podkladů pro účetnictví – vedení záznamů o všech příjmech a výdajích,
- 24/7 hodin havarijní služba, komunikace s nájemci, SVJ, správcovskou firmou, atd.,
- kontrola všech řemeslných prací, zprostředkování údržby a úklidu,
- péče o pozemek včetně plotu, zajištění údržby zahrady včetně stromů a bazénu,
- zajištění revize komínů, hromosvodů a krbů,
- vyřízení pojistných událostí, komunikace s pojišťovnami,
- zřízení telekomunikačních služeb (internet, pevná linka, digitální TV).
Další služby poskytované za poplatek:
- zpracování daňových přiznání (daň z příjmu, daň z převodu, daň z nemovitosti atd.),
- vybavení domu nábytkem a doplňky, homestaging – interiérový design,
- speciální služby – zařízení žaluzií, závěsů, osvětlení, návrhu a montáže kuchyňských linek, vyklizení starého nábytku,
- úklid včetně výměny ložního prádla, praní, žehlení, mytí oken, čištění koberců, čalounické práce,
- rekonstrukce menšího i většiho rozsahu,
- zajištění oprav střech a fasád, výškové práce,
- zajištění výkopových prací,
- servis garážových vrat,
- zajištění instalace bezpečnostního systému,
- zajištění servisu oken a dveří atd.