Správa bytů v Praze a okolí

Co řešíme my jako správce?

Řešíme úplně všechno. Vy můžete nemovitost úplně pustit z hlavy a jenom si námi provedenou práci pravidelně kontrolovat. Naše správa znamená nulové starosti s vaším majetkem a nájemníky!

Vaše nemovitost bude v péči specializovaného teamu správy a zkušeného makléře. Monitorujeme stav vašeho bytu nebo domu a zajišťujeme jeho pronájem.

Na opravy a havárie používáme osvědčené partnery. Máme zavedený důsledný systém a o každé spravované nemovitosti máme detailní přehled. Vaše nemovitost pro nás není jen pořadové číslo!

V kanceláři máme náhradní klíče, řešíme opravy, poštu, havárie, pojistné události, placení daní a další záležitosti, jejich úplný výčet je níže.

Nikdo se správě v Praze nevěnuje tak dlouho jako my, nekupujete zajíce v pytli.

Co řešíte vy jako majitel?

Jednoduše řečeno, vůbec nic. Po podpisu příkazních smluv a plných mocí přechází veškeré povinnosti na nás. Není nutná ani Vaše fyzická přítomnost, veškeré potřebné záležitosti obsáhneme online. Vy pouze schvalujete námi zpracované roční vyúčtování, nového nájemce, opravy a investice do vybavení.

Zároveň máte přístup do aplikace Domsys, kde v případě zájmu naleznete veškeré informace o své nemovitosti.

Správa bytů je určená pro vlastníky bytových jednotek*, kteří chtějí mít ze své nemovitosti co nejvyšší výnos, a to bez starostí a časové investice!
Majitelé bytů v nás najdou spolehlivého partnera, kterému můžou svěřit klíče, plnou moc a mít jistotu, že i když nejsou fyzicky přítomni, tak je o jejich majetek postaráno na 100%!

blaza

I péče o nájemce je důležitá!

Kvalitu naší Správy oceňují i nájemci, kteří ve spravovaných bytech bydlí! Ví, že se na nás mohou kdykoliv obrátit, vše řešíme rychle a snažíme se je co nejméně obtěžovat – respektujeme jejich soukromí. Naším cílem je, aby nájemce zůstával v bytě co nejdéle a choval se k němu s respektem! Proto provádíme pravidelné inspekce a u předání vyplňujeme detailně vypracovaný Předávací protokol. 

Čím delší je nájemní vztah, tím menší  jsou vaše náklady! Naší snahou není měnit klienty co nejčastěji, abychom si naúčtovali další provizi, ale obsadit nemovitost solventním a spolehlivým nájemcem! 

Momentálně spravujeme portfolio v hodnotě více než 800 mil. Kč.

Blažena Polaharová

Blažena Polaharová

Majitelka společnosti

Naše správa bytu v Praze stojí 48Kč/den

Adéla Press

Adéla Press

Vedoucí divize

Jak rozdělujeme byty na Správu?

Byty

na dlouhodobý pronájem


s nájmem do 10.000Kč

800,- Kč
+ DPH/měsíc

Byty

na dlouhodobý pronájem


s nájmem nad 10.000Kč

1.200,- Kč
+ DPH/měsíc

Byty

na středně a krátkodobý pronájem


bez ohledu na výši nájmu

1.500,- Kč
+ DPH/měsíc

Co všechno Správa zahrnuje?

  • Detailní inventář bytu, 
  • podrobná fotodokumentace,
  • bezpečné uschování klíčů, 
  • pravidelné inspekce 2x ročně (při krátkodobých a střednědobých pronájmech po každém klientovi), 
  • předání nemovitosti klientům,
  • vybírání nájemného a přeposílání na bankovní účet majitele,
  • držení kauce, 
  • přepis energií na nájemníky,
  • odubytování nájemníků, odečet měřidel na konci pronájmu a vyúčtování záloh,
  • monitoring příchozí pošty, shromažďování podkladů pro účetnictví – vedení záznamů o všech příjmech a výdajích, 
  • komunikace s nájemníky, SVJ, správcovskými firmami, atd., 
  • 24/7 hodin havarijní služba, 
  • zprostředkování údržby a úklidu,
  • kontrola všech řemeslných prací,
  • vyřízení pojistných událostí, komunikace s pojišťovnami, 
  • příjem a zpracování pošty,
  • zřízení telekomunikačních služeb (internet, pevná linka, digitální TV). 

Další služby poskytované za poplatek:

  • zpracování daňových přiznání (daň z příjmu, daň z převodu, daň z nabytí atd.),
  • vybavení bytu nábytkem a doplňky, homestaging – interiérový design,
  • speciální služby – zařízení žaluzií, závěsů, rekonstrukcí bytů, návrhu a montáže kuchyňských linek, odvoz nebo vyklizení  starého nábytku,
  • úklid včetně výměny ložního prádla, praní, žehlení, mytí oken, čištění koberců, čalounické práce, atd. 

Jak probíhá náběr bytu ke Správě?

Zaslání informací

Pokud o naši Správu budete mít zájem, veškeré informace Vám zašleme k prostudování e-mailem. Pokud budete mít nějaké doplňující dotazy, můžete se telefonicky spojit s vedoucí PM teamu, která Vám vše ochotně vysvětlí.

Osobní setkání

Poté bude následovat osobní setkání s naším PM teamem.

Podpis smlouvy

Podpis smlouvy, plné moci a dojde k fyzickému převzetí nemovitosti.
Pokud z jakéhokoliv důvodu nemůžete být osobně v Praze, není problém celý proces vyřídit
prostřednictvím pošty a e-mailové komunikace.

Focení nemovitosti

Vaši nemovitost nafotí náš profesionální fotograf a Vám bude přidělen osobní makléř, který se o obsazení Vaší nemovitosti bude starat a bude s vámi komunikovat.

*První schůzku bereme jako informativní, tak neváhejte a stavte se u nás!

100%
SPOKOJENOST!

Chcete se o tom přesvědčit? Můžete naší správu vyzkoušet na 3 měsíce zdarma!

Správa na zkoušku - zdarma

Detaily o nemovitosti - nepovinné